Для природно-заповідних територій розробляють комунікаційну стратегію
08.03.2018

2 березня у Львові представники природно-заповідних територій, які входять у проект, та експерти проекту працювали над розробленням комунікаційної стратегії. Багато цілей та перші активності плану зосереджені на восьми цільових територіях проекту. Ряд заходів заплановано реалізувати вже цього року, інші ж потребують детальнішого опрацювання за допомогою соціологічних досліджень та зустрічей з основними цільовими аудиторіями.

Комунікаційна стратегія розробляється з метою підвищення обізнаності українців та європейців про природно-заповідні території України, привернення до них уваги та сприяння у вирішенні конфліктних питань. Окрім цього, важливою складовою стратегії буде створення бренду територій, їхня промоція як туристичних напрямків та допомога у досягненні їхніх цілей.

«Ця стратегія буде постійно оновлюватися в процесі реалізації проекту. Комунікаційні заходи для цільових об’єктів проекту стануть пілотними проектами для інших територій. Для реалізації стратегії паркам буде закуплене відповідне матеріальне забезпечення (наприклад, комп’ютери, програмне забезпечення, камери, засоби для проведення подій тощо). А деякі речі, такі як загальний корпоративний дизайн, зокрема ознакування, великі інформаційні та промоційні заходи – будуть реалізовані і для інших парків», – наголосив керівник Підрозділу реалізації Групи управління проекту Міхаель Бромбахер.

Під час зустрічі учасники ознайомилися з найкращими практиками ведення комунікацій у природно-заповідній сфері, зокрема з прикладами інших країн, та обговорили можливості їх застосування у діяльності парків та заповідників. Окрім цього, було сформоване основне спільне повідомлення, яке буде доноситися до загалу, що полягає у тому, щоб привернути увагу до цінності природно-заповідних територій, важливості їхнього збереження для нас та майбутніх поколінь.

«За довгий час своє роботи ми зауважили, що відвідувачі парку переважно не усвідомлюють, що потрапили на територію, яка є особливим природним скарбом і охороняється, просто приїхали на озеро «Синевир». Від цього відповідне ставлення. На мою думку, зміна сприйняття природно-заповідних територій має бути центральною ідеєю комунікаційної стратегії», – розповіла спеціаліст зв’язків з громадськістю національного природного парку «Синевир» Маріанна Мица.

Для формування чітких комунікаційних повідомлень, каналів та заходів, в рамках проекту будуть проведені соціологічні дослідження та зустрічі з основними цільовими аудиторіями. Деякі важливі акценти вже розставило Міністерство екології та природних ресурсів України, наприклад, врахування логістики споживача, щоб на його шляху до природно-заповідних територій було відповідне ознакування та промоційні матеріали, але основний – збереження природи.

Запропонована комунікаційна стратегія буде представлена Міністерству екології та природних ресурсів, після внесення правок будуть розроблені технічні завдання, а після їхнього погодження Мінприроди та KfW будуть оголошені тендери. Слідкуйте за новинами.

Ваше повідомлення відправлено. Повідомлення не відправлено.
Спробуйте ще раз.