Як побувати бренд природно-заповідних територій та ефективно комунікувати?
06.11.2019

21-22 жовтня у Львові представники цільових територій проекту отримали комунікаційні навички для побудови бренду установи та кращого спілкування з цільовими аудиторіями.

Протягом двох днів 30 учасників дізналися:

– Чому важливі комунікації та брендинг
– Як визначити цільові аудиторії та ключові повідомлення для кожної
– Як зробити ефективну презентацію: основні функції PowerPoint та представлення
– Визначили сильні сторони територій
– Як використовувати новий дизайн для ПЗФ: зробили обкладинку для події у Facebook та шаблон презентації для установи
– Зробили презентації території, використовуючи отримані знання

На тренінг було запрошено міжнародного експерта з комунікацій, щоб поділитися досвідом з учасниками.

“Комунікація – це більше, ніж слова. Все, що ви робите – чи не робите – передає повідомлення своїй аудиторії. І кожна людина всередині організації є комунікатором. Як правило, некомерційні організації мають дві основні комунікаційні цілі: підвищення обізнаності та залучення фінансування”, – наголосила Дагмар Андрес-Брюммер, керівник відділу комунікацій у Франкфуртському зоологічному товаристві.

Учасники тренінгу отримали брендбук з шаблонами візиток, листів, промоційних продуктів тощо, за допомогою яких тепер легко зможуть розробляти дизайн в єдиному стилі установ ПЗФ. Незабаром корпоративний дизайн природно-заповідних територій України, який був розроблений в рамках реалізації першочергового заходу проекту та погоджений Міністерством екології та природних ресурсів України, буде представлено офіційно.

Комунікаційний тренінг був проведений в рамках реалізації проекту «Підтримка природно-заповідних територій», а саме компоненту «Підвищення спроможностей та навчання персоналу ПТ».

Ваше повідомлення відправлено. Повідомлення не відправлено.
Спробуйте ще раз.