
З середини вересня підрядник, який переміг на національному тендері в рамках проекту, розпочав роботу над створенням нових сайтів, відеороликів та фотобаз для цільових територій проекту. 1-2 жовтня у Львові виконавець робіт провів комунікаційний тренінг для працівників цільових територій, які відповідають за наповнення сайту та соцмереж установ.
Основний акцент у навчаннях був приділений роботі у соцмережах: алгоритми Facebook, підбір теми для дописів, написання текстів та підготовка візуального матеріалу у програмі Canva.
Також, учасникам був представлений розроблений шаблон майбутніх сайтів. Основне завдання сайтів – забезпечити зацікавленим аудиторіям парків зручний доступ до необхідної інформації.
Мандрівникам – через фільтри підібрати найцікавіші місця та активності і спланувати маршрут за допомогою інтерактивної карти. Місцеві мешканці зможуть швидко ознайомлюватися з важливими новинами парку та отримають дорожню карту як долучитися до розвитку зеленого туризму.
Для науковців буде розділ з найголовнішою інформацією про наукову цінність території, статті, останні дослідження. Юні дослідники зможуть ближче познайомитися з тваринним та рослинним світом.
Також, на сайті буде інформація про те, як можна долучитися до розвитку території – розділи для бізнесу, волонтерів, міжнародних організацій та меценатів.
Команда підрядника обговорила отримані побажання від представників цільових територій щодо сайту та промоційних роликів. Наступний етап – представлення шаблону сайту та сценарію роликів Міндовкілля. Після погодження підрядник розпочне розробляти сайти та знімати відеоролики та фотографувати території.